פניה ישירה למענה מהיר


שם:

חברה:
 

דוא"ל:
     

טלפון:

הודעה:
   

נא להשאיר את זה ריק

לחלופין, צור אתנו קשר בערוצים הבאים:

073-2676300
info@tdk-lambda.co.il

תמיכה

נוהל החזרות

טידיקיי-למבדא מציעה לכל הלקוחות שירות מקיף לאחר המכירה.

בנוסף טידיקיי-למבדא ישראל מספקת שירות למוצרים בישראל שסופקו על ידי הרשת העולמית של קבוצת החברות של TDK-Lambda.

החזרת מוצר

פרטים נדרשים מהלקוח:

  • ציון שם המוצר ומספר סידורי.
  • תיאור ברור ומלא של מהות התקלה.
  • שם של איש קשר ופרטי התקשרות עם הלקוח

המשך תהליך:

  • מספר RMA ישלח ללקוח.
  • מוצרים לאחר קבלתם יתוקנו תוך 10 ימי עבודה בכפוף לעמידה בתנאי אחריות.
  • לקוח יחוייב בעלות תיקון במקרה שהנזק נגרם באשמת הלקוח וזאת בכפוף להצעת מחיר ואישור לקוח שתשלח ללקוח.
  • מוצר לא יוחלף בחדש אלא במקרה שהמוצר נמצא במסגרת אחריות והכשל לא נגרם באשמת לקוח ובשיקול דעת כלכלי בלבד של חברת טידיקיי-למבדא.
  • מוצר המתקבל בחברתנו ללא אישור RMA יוחזר מיידית ללקוח בכפוף לעלויות שילוח.
  • מוצר שלא התקבלה תגובה להצעת המחיר לתיקון יוחזר ללקוח לאחר 30 יום.

החלפת מוצר

  • החלפת מוצר תתבצע על פי שיקול הדעת הבלעדי של חברת טידיקיי-למבדא.
  • מוצר שאינו במסגרת אחריות ומחיר תיקונו אינו כלכלי ביחס למחירו יוחזר ללקוח.

תנאים לתיקון מוצר

  • לאחר קבלת המוצר תתבצע בדיקה חשמלית מלאה.
  • מוצר במסגרת אחריות יוחזר ללקוח לאחר תיקון ללא עלות.
  • לקוח יחוייב בעלות התיקון באחד מהמקרים הבאים: מוצר לא הופעל בהתאם להגדרות בחוברת הפעלה, מדבקת אחריות קרועה,תנאי סביבת עבודה,מתחי רשת לא יציבים
  • לקוח יחוייב בעלות בדיקה בעלות שבין 60 ל 300 דולר בהתאם למורכבות המוצר ועלות הובלה במידה והמוצר אינו במסגרת אחריות ולקוח אינו מעונין בתיקון.
  • לקוח אשר אינו מגיב להצעת מחיר לתיקון במשך 30 יום מיום קבלת הצעת המחיר, מוצר יוחזר אליו בכפוף לעלויות בדיקה ושילוח.
  • במידה ומוצר אינו במסגרת אחריות ולקוח דורש דוח חקירה, יחוייב הלקוח בעלות הכנת הדו"ח בכפוך לזמן השקעה (מחיר שעת עבודה הינה 60 דולר). הצעת מחיר לנושא תשלח מראש ללקוח לאישורו.

עלות משלוח

  • הלקוח אחראי בעלויות המשלוח לתיקון בחברת טידיקיי למבדא ישראל במידה ומוצר אינו נמצא במסגרת תקופת אחריות.
  • חברת טידיקיי למבדא אינה נושאת באחריות לנזק הנגרם עקב שילוח המוצר מהלקוח.
  • במידה ומוצר נמצא במסגרת תקופת אחריות ונמצא כי הכשל נגרם באחריות חברת טידיקיי למבדא ישראל, לקוח לא יחוייב בגין עלויות שילוח.

במקרה שמתעוררות שאלות נוספות ניתן לפנות במייל :INFO@TDK-LAMBDA.CO.IL

שים לב, המידע שבדף זה מיועד ללקוחות טידיקיי-למבדא ישראל בלבד.

משאבים נוספים »

PAGE TOP